∟ ∟ | ||||||
| Sivuja: 1 | ||||||
| Kirjoittaja | Aihe: | |||||
| Rami Jäsen |
Tämä kottero olisi myynnissä. Itsellä ei varmaan kiinnostus ja aika riitä tälle autolle. Auto on coupe malli vuodelta -79 ja siten hieman harvinaisempi malli. Autossa ei tällähetkellä ole konetta eikä vaihteistoa. Autossa on ollut 18rg moottori kaasuttimilla. Hinta luokka n.1000€ riippuen mitä osia tulee mukaan. Osia on aika paljon mutta esim. takavalot puuttuvat. ![]() Kyselyt tänne foorumille tai puhelimeen 040 5453561 ja mielellään klo.16.00 jälkeen soitot. Foorumia pyrin lukemaan joka viikko. ![]() T.Rami. ps. Tosi kiinnostuneille lisää kuvia. Tuossa pari kuvaa. | |||||

